tisdag 6 september 2011

nu sa emma...

Nu sa Emma att jag skulle blogga, så nu bloggar jag...
Vad har hänt som är värt att blogga om?

Häromnatten drömde jag att jag var preggo, och idag på spanskan gjorde vi någon skittråkig uppgift om drömtydning... Det stod dock ingenting om graviditet, så jag kan väl vara lugn?

Jag käkade müsli till frukost. Vaniljyoghurt till det. Hur uttalar NI yoghurt? Jååågurt, jåggurt? yo-gHurt kanske?

Hmm... Blir det 0-0 i Sverige vs. världens-sämsta-landslag, som San Marino tydligen ska vara? (Med Caroline i klassen lär man sig något nytt varje dag)(Man glömmer det dock dagen efter för jag kan inte minnas vad hon lärde mig igår). Grannarna säger mig ingenting idag. Helt tyst.

På torsdag ska jag få en röd slinga isatt i håret. Ska jag vara en sån bloggare som visar sånt, eller ska jag skita i det. Jag vet inte varför jag vill ha en ILLRÖD slinga i håret. Kanske vill jag bara ha uppmärksamhet från dendär söta killen i ettan? Gosemos <3

Det här duger fan som blogginlägg! Nu ska jag kolla på Breaking News, jag är så kär i dedär två. (inte lika kär som jag är i glass-eye-curly-hair i ettan dock)

1-0!!! The neighbors are alive

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar