måndag 12 september 2011

månda

Jag kollar faktiskt på Idol idag. Auditionsen är ändå rätt kul, fast jag måste ändå upprätthålla min c0Ola image som Idol-dissare. Men Pär är ju typ snygg å så.

Asså metro imorse, fy fan vad jag skrattade. Jag brukar hoppa över insändarna då de oftast är gnälliga gubbar och gummor som klagar på dyra priser och ungdomar. Men idag, då jävlar.

Apropå att man inom idrotten  ber till Gud före loppet och efteråt tackar Gud om det har gått bra. Är inte det en form av doping att ta hjälp av Gud?
Det minner mig om prästen som blev stoppad av en polis för att han cyklade utan att hålla i styret och som försvarade sig med att det var gud som styrde. På vilket polisen snabbt kontrade med att prästen i alla fall fick böter då det var förbjudet med två vuxna på samma cykel.


Asså det är ju helt fantastiskt att någon tar sig TID att skriva något sånt här. Det finns länder med värre problem än Sverige. Balla poliser har vi det med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar