söndag 24 april 2011

sunday

Tjena. Lov är nice för då är man ledig och behöver inte gå i skolan. Men plugga måste man göra ändå, därför bestämde jag och Emma att vi skulle plugga igår och det blev en jättetrevlig eftermiddag/kväll/natt/morgon. (kanske för att vi inte pluggade alls). Fick ett påskägg fullt med gåddis, samt jetegod mat.
Nu är jag sjukligt kissenödig och måste springa på toa som man brukar göra när man är kissenödig, kanske tar jag mig en dusch när jag ändå är inne i badrummet, det var ju sitt lilla tag sen jag stötte på rinnande vatten.
Tonight blir det grillning i Staffanstorp. Men först, innan jag går på toa, innan jag köper mat, innan jag reser mig upp ifrån soffan så ska jag kolla klart på Family Guy och leka med Picasa, har äntligen hittad spegelvändarknappen!

Kolla talangen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar