onsdag 27 april 2011

2011-04-27 i betyg

Sovmorgon - MVG

Faktumet att jag lyckades snooza bort 40 minuter och får stressa iallafall - G-

Engelsklektion, minns inte ens vad vi gjorde - G

Lunch, slemmig men mättande - G

Turismlektion, marknadsundersökning ute på stan -  VG+

Bokandet av flygbiljetterna till Marbella- MVG +

Hålet i plånkan - IG (dock värt det)

Trevlig runda på stan - MVG

Min äckligt tunga väska -IG

Mina nya kläder som jag inte fick köpa men köpte ändå - MVG

Kan ej hitta min kamera och visa er - IG

Faktumet att jag inte har pluggat idag - IG

Faktumet att jag fick IG på matteprovet - IG

Jag lyckades lista ut hur scannern och skrivaren funkar, så jag har kopierat kvittot på¨resan och hoppas på att
kunna klämma skolan på pengar ASAP - VG

Hur sjuk jag är, hur jag snorar och snorar, snyter och snyter... IG

Är sugen på något gott, men vet inte vad... G -

vår konstiga färdigskivade ost vi har hemma, sjukt god, men skivorna är dubbelt så stora som mackorna. - G+

Jag ska snart gå och lägga mig - MVG + + +

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar