måndag 25 april 2011

grill=chill

Hängt i Staffanstorp hela kvällen, och klädde mig därefter: Bonnigt. Invigde mina hängslepänts.


Lyssnar på en låt: Norlie & KKV – Pressad av tid


Vem är du utav oss? Du pressas av tid
Försöker men kan aldrig komma dit
Innan lyckan tar fart och springer bredvid
Måste du skynda och hinna förbi
Hinna förbi, hinna förbi
Måste du skynda och hinna förbi
Hinna förbi, hinna förbi
Så måste du skynda och hinna förbi



Måste skynda mig att lära mig ett helt kapitel matte tills på tisdag... Ska man vara så satsig att man imorgon hoppar ur pyjamasen och drar sig bort till biblan för en pluggis? Vet med mig själv att jag inte kommer plugga här hemma, fastän jag verkligen måste. Tycker att det låter som en höjdaridé, biblan. får se vad jag tycker om den imorgon. Ska checka öppettiderna, vem vet, jag kanske lånar en bok. 


Jag ska lägga in bilder någongång. Men ni vet, man pressas av tid. Höjdarlåt! Jag är på bra humör idag. 




Har aldrig känt mig så sluten av att vara friiiii!.... Mina fötter blir som rötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar