söndag 15 maj 2011

sweet little lion man

Häääääij! Är på ett crazy good mood, vet inte varför. Men så är läget!
I lördags när min klocka ringde 05.20 slogs mina ögon upp och vips så blev det en perfekt dag, jag bara vaknade och gick upp, var på asbra humör! Trallade iväg till jobb med ett smajl. Solen sken.
Kommer in på avdelningen och får reda på att jag inte börjar jobba förrens klockan fyra. Nehe, hem igen. Pluggade dagen lång. Gick till jobb, fortfarande på störigt glatt humör. Kom hem vid nio och däckade direkt.
När klockan ringde imorse klockan 05.20 var jag inte alls på glatt humör. Börjar undra varför jag egentligen föddes... Men det var en bra dag på jobbet, bakade DESSA MUFFINSEN, och brände dem inte. Jag har nog ätit 10 stycken.
Nu ska jag duscha, plugga satan, satsar på att vara i säng innan nio. Så är det!

Nu ska jag googla eurovision song contest och se vem som vann igår. Antar att det inte var den svenske spillevinken.

Älskar Alex Schulman, haha. Det hade ändå varit fett att vara typ krönikör.

http://blogg.aftonbladet.se/schulman/2011/05/eric-saade-en-sorglig-liten-manska

Pic från vår senaste praktik på Öland, om minde än en vecka bär det av igen. Hur glada är inte vi?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar