onsdag 4 maj 2011

always on my mind

Uppis i pluggpausen.

Vill egentligen inte blogga eftersom det ser så snyggt ut när det står att jag har lagt in exakt 200 inlägg, får skynda mig upp till 300 och stanna där istället.

Göttar mig i Phytagoras sats/ The Big Bang Theory, samt en smarrig macka. (Hur snuskigt lät inte det? Phytagoras sats, jag göttar mig i en gammal greks sats) Kul! Jag är assugen på choklad, men har varken orken att gå ner till affären, eller råd att unna mig något så tjusigt. Sorgligt.

Jag har ett blåmärke under foten. Är inte det konstigt? Jag brukar aldrig få blåisar men nu har jag två stycken. Mystiskt!

Jag ska förklara vad en blogg är! Allt random jag har skrivit här i bloggen skulle egentligen kunna vara facebookstatusar, men jag är så snäll att jag skriver det i en blogg istället där man frivilligt kan gå in och kolla vad jag har för mig och grubblar på. Ändå shysst, ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar